ANNOUNCEMENTS

******** COMMENTS FROM THE RING IS PUBLISHED WEEKLY EXCLUDING HOLIDAYS ***** ********

ANNOUNCEMENTS 2

****** [EVENTS] ....**** ... * ********

Tuesday, June 19, 2012

A Rude Facebook Message and Summer Sched



I had an odd message from a user on Facebook. A girl named Leslie said to me, `You can never be a boxer`.
I instantly blocked her. 
There are only a few things I do not tolerate, as most of you know: Do not tell me I can not do something and do not mislead me, these are the major ones. She broke one of these rules.
I don`t want to have to go into writing a huge novel again, but my regular readers know exactly how I feel about these things.
This was the first time I had blocked anyone on Facebook. I am usually very open and welcome new friend requests.
I did not realize who it was at the time, but it turns out that it was Junmar's girlfriend. Why the hell would she put something like that? 
I have been told all my life "Paul, you can't....","Paul, you are useless...","Paul, you are a loser..." 
Now, here I am working very heard to become a better boxer, and Leslie went and said that.
True friends support each other, and do not say negative things like that. 


Now she is pissed off at me. Why? I'm not the one who put something stupid on Facebook.
What`s done is done. Maybe this will teach her to not to do that in the future.
Too bad. Let her be pissed off. It will pass, eventually.


What else is happening:


The boxing from June 8 at Stockyards will be broadcast on Rogers TV in HD on June 22 at 7:00 PM.


I will be in Montréal from July 5 until July 15. If there is a boxing facility willing to host me for that time, and have your gym`s name mentioned in this popular blog, please contact me (below).

Stockyards Gym will be closed early on weekends during the summer, except for special classes.

Summer schedule starts after I return from Montréal and will continue until Thanksgiving weekend:


SUNDAY:  Technical Sparring with Mikhail at Stockyards, Sprinting


MONDAY:  Training/Sparring with Richard at Stockyards


TUESDAY: Training with Kobe at Bloor, Treadmill/weight training/abs 


WEDNESDAY: Training/Sparring with Richard at Stockyards, Sprinting


THURSDAY: Technical Sparring with Kobe at Bloor


FRIDAY: Swimming/pool exercises/jogging (High Park) 


SATURDAY: Open training at Bloor/treadmill/weight training/abs/other, Sprinting




Paul "The Brick" Brec
Stockyards Boxing Team/Bloor Boxing Team,
Masters Division Heavyweight (88 kg)


Contact `The Brick`:


Email: thebrickbrec@rogers.com


Facebook: http://www.facebook.com/PaulTheBrickBrec


------------------------------------------français-----------------------------------------




J'ai eu un message bizarre d'un utilisateur sur Facebook. Une jeune fille nommée Leslie m'a dit, `Vous ne pouvez jamais être un boxeur`.
J'ai tout de suite l'a bloquée.
Il ya seulement quelques choses que je ne tolèrent pas, comme la plupart d'entre vous connaissent: Ne me dis pas je ne peux pas faire quelque chose et ne pas me tromper, ce sont les plus importants. Elle a brisé une de ces règles.
Je ne veux pas avoir à aller dans l'écriture d'un roman énorme encore une fois, mais mes lecteurs réguliers savent exactement ce que je ressens au sujet de ces choses.
Ce fut la première fois que j'avais bloqué quelqu'un sur Facebook. Je suis habituellement très ouverts et accueillir les demandes de nouveaux amis.
Je ne savais pas qui c'était à l'époque, mais il s'avère qu'il était la petite amie de Junmar. Pourquoi diable aurait-elle mis quelque chose comme ça?
On m'a dit toute ma vie "Paul, vous ne pouvez pas ....", "Paul, vous êtes inutile ...», «Paul, vous êtes un perdant ..." Maintenant, ici, je travaille très entendu à devenir un meilleur boxeur, et Leslie allé et a dit que.
Les vrais amis se soutiennent mutuellement, et ne dites pas des choses négatives comme ça.


Maintenant, elle est en rogne contre moi. Pourquoi? Je ne suis pas celui qui a mis quelque chose de stupide sur Facebook.
Quel `s est fait est fait. Peut-être que ce sera lui apprendre à ne pas le faire à l'avenir.
Dommage. Qu'elle soit énervé. Il va passer, par la suite.


Que se passe:


La boxe du 8 Juin au Stockyards sera diffusé sur Rogers TV en HD sur Juin 22 à 19h00.


Je serai à Montréal du 5 au Juillet 15 Juillet. Si il ya un centre de boxe prêt à me recevoir pour ce moment-là, et vous avez votre salle de gym nom mentionné dans ce blog populaire, s'il vous plaît contactez-moi (ci-dessous).


Gym Stockyards sera fermé le week-end au début pendant l'été, sauf pour les classes spéciales.



Horaire d'été commence après mon retour de Montréal et se poursuivra jusqu'au week-end de Thanksgiving:



DIMANCHE: technique Sparring avec Mikhail au Stockyards, le sprint


LUNDI: Formation / Sparring avec Richard au Stockyards


MARDI: Formation avec Kobe au Bloor, tapis de course / musculation / abs


MERCREDI: Formation / Sparring avec Richard au Stockyards, le sprint


JEUDI: Sparring technique avec Kobe au Bloor


VENDREDI: Natation / piscine / jogging exercices (High Park)


SAMEDI: la formation ouverte à Bloor / tapis roulant / musculation / estomac / autres, le sprint








Paul "The Brick" Brec
Stockyards équipe de boxe / Bloor équipe de boxe,
Maîtres division des poids lourds (88 kg)





Contactez:






No comments:

Post a Comment