ANNOUNCEMENTS

******** COMMENTS FROM THE RING IS PUBLISHED WEEKLY EXCLUDING HOLIDAYS ***** ********

ANNOUNCEMENTS 2

****** [EVENTS] ....**** ... * ********

Friday, June 8, 2012

The Truth Sometimes Hurts...but It Is Necessary


Hi all.


I did some sparring at Stockyards on Wednesday. It did not go so well. The guy had over 30 pounds on me. He nailed me straight in the nose with a jab, and knocked my head back. I was not expecting that. Kind of discouraging as well. I was thinking, "Oh, no. I have to go nine minutes with this guy, crap."
Richard kept saying, "go inside. He'll tear you apart from outside". Yeah, great Richard. That is easy for you to say. You are standing outside the ring where it is safe!
This goes back to me having to drop a weight class, and this time Richard gave it too me straight. "You need to drop weight, now. There is no tomorrow. Do it today. Time is running out. You are not getting any younger."
You know, that was very blunt, but I appreciate what he is saying. This is one of the main reasons I like Richard as a coach. He cares about his athletes. Sometimes being an athlete is not a bed of roses. There are times when a coach has to say negative things in order to get results. That is the sign of a good coach.
At least he is giving feedback. Not like that other boxing gym. I won't mention the name of it, but it is a Boxing Club near the Kingsway.


Richard also said that I should be sprinting 3 times a week, and jogging High Park once a week. He also wants me grabbing the sledgehammer and pounding the tires out back. This is apparently good for boxers.


I trust Richard, so I will certainly start doing this. I still want to try out for the Pan-Am Games.


Actually, I have been losing weight. I just dropped another kilogram this week.


What else is happening:


Mikhail is hosting his first sparring class this Sunday at 1 PM at the Stockyards Gym. Please come out and join us.


Also, please come out to the Stockyards Boxing Gym on Friday June 8 to catch some great boxing. There are 12 scheduled bouts, and Rogers TV will be covering the event for broadcast later in the week.


I will be in Montréal from July 5 until July 15. If there is a boxing facility willing to host me for that time, and have your gym`s name mentioned in this popular blog, please contact me (below).



Paul "The Brick" Brec
Stockyards Boxing Team/Bloor Boxing Team,
Masters Division Heavyweight (88 kg)


Contact `The Brick`:


Email: thebrickbrec@rogers.com


Facebook: http://www.facebook.com/PaulTheBrickBrec



<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< français >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>




Salut à tous.


J'ai fait quelques sparring au Stockyards le mercredi. Il ne va pas si bien. Le gars avait plus de 30 livres sur moi. Il m'a cloué directement dans le nez avec un jab, et frappa la tête en arrière. Je ne m'attendais pas ça. Type de décourager ainsi. Je pensais, "Oh, non. Je dois aller neuf minutes avec ce gars, merde."Richard ne cessait de répéter, «aller à l'intérieur. Il vous déchirer de l'extérieur". Ouais, grand Richard. C'est facile pour vous de dire. Vous êtes debout en dehors du ring où il est sûr!
Cela remonte à moi d'avoir à déposer une catégorie de poids, et cette fois il a donné trop de Richard me droite. «Vous devez perdre du poids, maintenant. Il n'ya pas de demain. Le faire aujourd'hui. Vous ne rajeunissent pas."Vous savez, qui était très émoussé, mais je comprends ce qu'il dit. C'est une des raisons principales que j'aime Richard en tant que coach. Il se soucie de ses athlètes. Parfois, être un athlète n'est pas un lit de roses. Il ya des moments où un entraîneur a à dire des choses négatives dans le but d'obtenir des résultats. C'est le signe d'un bon entraîneur.
Au moins, il est donner de la rétroaction. Pas comme cette salle de gym de boxe d'autres. Je ne citerai pas le nom de celui-ci, mais c'est un club de boxe près de la Kingsway.


Richard a également dit que je devrais être le sprint 3 fois par semaine, et le parc de jogging haute une fois par semaine. Il veut aussi me saisissant le marteau et le martèlement des pneus à l'arrière. Ceci est apparemment bonne pour les boxeurs.Je l'espère Richard, alors je vais certainement commencer à faire cela. Je veux toujours faire un essai pour les Jeux panaméricains.


En fait, j'ai perdu du poids. Je viens de tomber un autre kg cette semaine.


Que se passe:


Mikhail est l'hôte de sa classe sparring première fois cette dimanche à 13 heures au gymnase de parcs à bestiaux. S'il vous plaît venez vous joindre à nous.


En outre, s'il vous plaît venez à la salle de gym à Stockyards de boxe le vendredi Juin 8 à attraper quelques grands de la boxe. Il ya 12 combats, et Rogers TV sera enregistrement vidéo l'événement pour la diffusion plus tard dans la semaine.


Je serai à Montréal du 5 au Juillet 15 Juillet. Si il ya un centre de boxe prêt à me recevoir pour ce moment-là, et vous avez votre salle de gym le nom mentionné dans ce blog populaire, s'il vous plaît contactez-moi (ci-dessous).


Paul "The Brick" Brec 
Stockyards équipe de boxe / Bloor équipe de boxe, Maîtres division des poids lourds (88 kg)


Contactez:



Email: thebrickbrec@rogers.com


Facebook: http://www.facebook.com/PaulTheBrickBrec



No comments:

Post a Comment