ANNOUNCEMENTS

******** COMMENTS FROM THE RING IS PUBLISHED WEEKLY EXCLUDING HOLIDAYS ***** ********

ANNOUNCEMENTS 2

****** [EVENTS] ....**** ... * ********

Tuesday, October 30, 2012

The Offensive-Defensive Pivot

*English*


Hey all. Just a quick update on what is happening in the boxing world.

For me, I am working on a new boxing move. I call it the "Offensive-Defensive Pivot". If I can perfect this move, I will make it "my" move. 
I am not going to reveal all of it, but it is basically a combination of a defensive pivot and an offensive. Done at the same time, in one fluid motion. 
The thing is, when one is taught boxing, you are taught defence, and offence as separate moves. Trying to put them together can be difficult, choppy, and dangerous.
I am hoping to have my first exhibition match in January, where I will be able to show my new move.
I'm not even sure if this move is not used by other boxers, but I like it and I am going to work on it. it would be especially handy when getting off of the ropes.

What else is happening:

Live boxing at Stockyards Boxing Gym on November 24. Tickets are available from the gym, 215 Ryding Avenue.

My production company, D-I-T-O Productions of Toronto, will be video recording all of the bouts, but there will be a bit of a change.
Unfortunately, we are losing money on the DVD sales. As much as I like to offer this service, there is not enough demand for the time and money put into authoring the DVDs.
It takes over 6 hours to create a DVD Image, and the last time I sold only two copies at $10 each. That is less than minimum wage, and does not even include the actual cost of the discs themselves.
As a result, we are going to have to increase the price of DVD copies. 
We suggest that if you want to see your bout, please request to have it uploaded.  We only upload bouts by request. Once it is uploaded, we do not remove it. 

Here is our new price list, effective midnight November 1 2012:





*français*




Salut à tous. Juste une petite mise à jour sur ce qui se passe dans le monde de la boxe. 

Pour moi, je travaille sur un nouveau coup de boxe. Je l'appelle le «offensives-défensives Pivot". Si je peux perfectionner ce mouvement, je le ferai "mon" déménagement. 
Je ne vais pas révéler tout cela, mais il est essentiellement une combinaison d'un pivot défensif et une offensive. Fait dans le même temps, dans un mouvement fluide. 
La chose est, quand on apprend la boxe, on vous apprend la défense, et l'infraction mouvements distincts. Essayer de les mettre ensemble peut être difficile, instable et dangereux. 
J'espère avoir mon match d'exhibition premier Janvier, où je pourrai montrer mon nouveau mouvement. 
Je ne suis même pas sûr que ce mouvement n'est pas utilisé par d'autres boxeurs, mais je l'aime et je vais travailler là-dessus. il serait particulièrement utile lorsque vous descendez des cordes.


Que se passe:

En direct de boxe au Boxing Gym Stockyards le 24 Novembre. Les billets sont disponibles à partir de la salle de gym, 215, avenue Ryding.

Ma maison de production, Les Productions DITO de Toronto, sera l'enregistrement vidéo de tous les combats, mais il y aura un peu de changement.
Malheureusement, nous perdons de l'argent sur les ventes de DVD. Autant que je tiens à offrir ce service, il n'y a pas assez de demande pour le temps et l'argent mis dans authoring des DVD.
Il faut plus de 6 heures pour créer une image du DVD, et la dernière fois que j'ai vendu seulement deux exemplaires à 10 $ chacun. C'est moins que le salaire minimum, et ne comprennent même pas le coût réel des disques eux-mêmes.
En conséquence, nous allons devoir augmenter le prix des copies de DVD.
Nous suggérons que si vous voulez voir votre combat, s'il vous plaît demander à avoir téléchargé. Nous ne télécharger des épisodes sur demande. Une fois qu'il est téléchargé, nous ne le retirez pas.

Voici notre nouvelle liste de prix, à compter de minuit Novembre 1 2012:





No comments:

Post a Comment